Seurakunta

Jalasjärven Helluntaiseurakunta

Seurakuntamme on pieni, mutta tiivis yhteisö. Meille tärkeää on yhdessä tekeminen- ja ilosanoman levittäminen, niin paikkakunnallamme, kuin kauempanakin maailmaa lähetystyön kautta. Haluamme olla myös käytännön työn kautta auttamassa esimerkiksi vähäosaisia kotikunnassamme. Uskomme myös vahvasti siihen, että Taivaallinen Isämme kuulee ja vastaa rukouksiimme lähimmäistemme puolesta.

Seurakuntamme tarkoitus on olla eräänlainen särkyneiden majatalo, jonne ihan jokainen on tervetullut.Toivomme, että jokainen tulija saisi kokea Jumalan hoitavan sanan äärellä kosketuksen täydellisestä rakkaudesta, vapauttavasta armosta ja lohdullisesta toivosta. Haluamme kertoa sinulle evankeliumista, mikä ei purista mistään, mutta on parantava voima kaikkeen kipuun ja sairauteen.